Στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 8 Απριλίου 2024 η δεύτερη φάση του σχεδίου δράσης που εντάσσεται στον Άξονα 2 (Σχολική Διαρροή-Φοίτηση).

Βασικός σκοπός του σχεδίου δράσης είναι η υποστήριξη των μαθητών κατά τη μετάβασή τους στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα και την σύνδεση αυτής με την αγορά εργασίας. Προς αυτή την κατεύθυνση, με σεβασμό στις προσωπικές επιλογές των μαθητών, το συγκεκριμένο σχέδιο δράσης στοχεύει ειδικά στην ενημέρωση των μαθητών σχετικά με τις εκπαιδευτικές επιλογές που μπορούν να έχουν μετά την αποφοίτησή τους από το ΓΕΛ, καθώς και με τις επαγγελματικές προοπτικές που τις συνοδεύουν.

Στην πράξη αυτή η επιλογή έγινε με σύνδεση και συνεργασία με το Tipping Point και συγκεκριμένα τη δράση «Profession has no gender» (Το επάγγελμα δεν έχει φύλο), μέσω της πλατφόρμας https://www.100mentors.com/.

Η συγκεκριμένη δράση επιδιώκει να παροτρύνει μαθητές και μαθήτριες να διευρύνουν το φάσμα των επιλογών τους σχετικά με τις σπουδές και τα επαγγέλματα που μπορούν να ακολουθήσουν. Ομάδες μαθητών και μαθητριών, συνομιλώντας με επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε κλάδους που στερεοτυπικά δεν είναι συνυφασμένοι με το φύλο τους, μαθαίνουν ότι μπορούν να δραστηριοποιηθούν σε όποιον τομέα θέλουν ανεξαρτήτως φύλου.

Μια τέτοια, λοιπόν, διαδικτυακή συνομιλία είχαν οι μαθητές της Α΄ Τάξης του σχολείου μας με την κα Ελένη Μακαρόνα, Senior Researcher at the Institute of Nanoscience and Nanotechnology, NCSR “Demokritos”. H κα Μακαρόνα απάντησε με προθυμία στις ερωτήσεις των μαθητών και έλυσε πολλές από τις απορίες τους. Η συζήτηση οδήγησε σε ωφέλιμα και εποικοδομητικά για το μέλλον συμπεράσματα.

Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Παπαπαναγιώτου Χρυσάφω – Συντονιστής Ομάδας

Γκάτσιου Βασιλική

Καραδήμου Δήμητρα

Καραμπόγιας Παναγιώτης

Βελούδιος Ιωάννης